schooldag 3 en 4 - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu schooldag 3 en 4 - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

schooldag 3 en 4

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

07 November 2014 | Australië, Kingsford

Hellooo!
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel te vertellen! Ik ga netjes naar school en volg m'n lessen, gaat eigenlijk heel goed! In het begin had ik er al meteen geen zin meer in omdat ik niks van snapte, maar dat ligt gewoon aan de 'leraar', de hele klas heeft er bij hem last van haha, hij niet onderwerpen uit als de opwarming van de aarde, het milieu, daar zitten gewoon onmogelijke woorden bij.. Dan moeten we gaan debatteren over de opwarming van de aarde en moeten we er bepaalde woorden bij gebruiken jua uh... Halloooo... Maar we doen ons best... Bij de andere lessen gaat het heel goed, kan ik goed mee komen, leuke vrouw! Wel elke dag huiswerk, maar huiswerk van 5 minuten haha, dat is nog te doen he!

Nou na veel zoeken en vragen, eindelijk de supermarkt gebonden, ik zocht gewoon naar winkels Met 'supermarket' erop, tjua.. Niet nadenkt dat het ook ander kan heten... Dus gister eindelijk boodschappen gehaald! Ik heb niet zoveel kunnen halen want....
IK GA OP SURFKAMP VANMIDDAG!!!
Ze hebben me toch overgehaald om op surfkamp te gaan, ze zeiden dat ik zeker moest gaan, want zei waren er echt nog wel als ik maandag weer op school kom haha

Dus vanmiddag na school, snel naar huis spullen pakken en gaaaannn haha

Verder staat er nu op de plannen om volgend weekeind de blue mountains te doen, en zondag naar het koala park! Die week erna zaterdag de watervallen en zondag de harbour bridge te beklimmen! Nog niks staat vast hier, elke dag kan alles veranderen, dat is iets wat wel weer heel goed bij mij past! Al kwam ik hier wel om te veranderen.... Haha

Heel veel liefs en wish me luck
Op surfkamp met 49 mensen die ik niet ken....

  • 06 November 2014 - 22:14

    Lida Strik :

    Hi Rosanne. So now you're an Aussie. Have fun girl ! We are proud of you. :-)

  • 06 November 2014 - 23:58

    Anoessie:

    Hey schat !
    Super leuk man zo ga Ik je iedere dag volgen !
    Ben blij dat je eindelijk boodschapjes heb kunnen doen !!
    Geniet van je surfkamp !
    Dikke kusss noessie

  • 07 November 2014 - 07:07

    Marijke Swaneveld:

    Veel plezier!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 9208

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: