2e helft 3e week - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu 2e helft 3e week - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

2e helft 3e week

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

23 November 2014 | Australië, Kingsford

Nou na 2 hele inspannende dagen, lekker 2 dagen rustig aan gedaan, huiswerk gemaakt, wat schoon gemaakt, was gedaan,mkortom gewoon net zoals iedereen het echte leven!

Vrijdag ben ik met een vriendin de stad in gegaan, we hebben dinsdag een Christmaseiland party, (het is hier zo vroeg ivm de zomervakantie, die begint op 28 nov) super leuk jurkje gevonden, was wel moeilijk hoor, iedereen heeft hier maatje 0 hahah maar ik heb niet opgegeven en ben geslaagd, heet schattig jurkje met mint groen en wit kante bloemetjes, met hakken erbij gekocht, kon het natuurlijk niet laten hè... Hahah maar jua, ik voel me wel leuk en mooi straks!

Zaterdag jua jua, 30+ graden, duussss, strand!!! We hebben met een hele groep op het strand gebbq, we zouden met z'n 15e zijn, maar uiteindelijk denk ik wel 30 mensen of meer! Heb nog nooit zoiets leuks gezien als zo op het strand zijn, allemaal hutjes met bbq's mensen hebben muziek, spelletjes, voetbal, noem het maar en het is er, het hele strand is een vrienden groep, zo leuk om te zien! Hou en van de mentaliteit van hier, iedereen ontmoeten, leren kennen, super leuk gehad!

Zondag bijna 40 graden, pfoeeeeee, duussss jua jua, weeeerr naar het strand, helaas was het te druk om weer te bbqen, maar ik begin al een kleurtje te krijgen hoor, ik ben niet meer zo wit hihi ik geef geen licht meer! Wel een beetje rood, maar niet verbrand gelukkig!

Vandaag, maandag, heb ik weer een rustig dagje, gewoon school, heb weer een toets vandaag, daarna boodschappen doen, alles schoonmaken hier in huis want vrijdag ga ik alweer door naar Melbourne! De rest van de week heb ik geen tijd, want ,legen is de chrismas party, woensdag ga ik uiteten met een vriendin, gaan we krokodile eten, donderdag afscheidswedstrijd van mij, gaan we naar ivys,meen club met een swimmingpool! Super leuk! Hihi en dan vrijdag..... Sleutel wegbrengen, certificaat nalen en om half 3 vertrekt m'n vliegtuig naar Melbourne! Op naar de volgende stap!

Ik ben begonnen in een boek, "ja, maar wat nou als het lukt?" Ik ben hier natuurlijk niet alleen om te feesten en dingen mee te maken, ook om van mezelf te leren en te veranderen! Het is niet voor niets, op zoek naar mezelf...

Het gaat over je instelling veranderen, ja maar mensen die zijn alleen het negatieve, ja en mensen zien mogelijkheden en nee want mensen die jua, geen idee precies, snap het niet helemaal hahaha, maar er hoorde ook een begin test bij, die was wel duidelijk, niet voor jezelf opkome, geen nee durven zeggen, moeilijk vinden om keuzes te maken, zeggen// doen wat andere willen en van je verwachten nzo, kortom, best herkenbaar! Ik heb nu de rust gevonden, om het te lezen, dus wie weet.... Er zullen vast wel wat leuke/ leerzame dingen instaan....

"Als de wind veranderd, verander je de stand van je zeilen"

Tijd om naar school te gaan, wish me Luck met mijn laatste toets, hopelijk ga ik nu beter!
Heel veel liefs xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 9223

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: