4e week - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu 4e week - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

4e week

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

30 November 2014 | Australië, Kingsford

Oeps, beetje lang geleden hè..... Ik had me nog wel voorgenomen om niet het schrijven te laten verwateren, heb het ook zo druk! Hihi maar hier ben ik weer!!!!!

Mijn vierde en laatste week in Sydney, heb het suuuuper leuk gehad, maar toch, toen ik onderweg naar Melbourne was, voelde het toch als een stapje dichterbij 'naar huis komen'...

Maandag was m'n planning om na school netjes boodschappen te doen, had geen ontbijt en geen fruit meer, dus dat moest nodig gehaald worden, maar toen werd ik ge'appt door een jongen, had een beetje gedate met hem haha, hij wilde toch nog even afscheid nemen ondanks ik het zo druk had. Dus toch maar nog even drankje gedaan, maar ik moest hè, beloven,maar als ik weer in Sydney was, ik hem zou bellen! We hebben het ook over blijven gehad nzo de 'wat nou als gesprekken'... Hij wilde het risico wel nemen, maar ik wil eerst gewoon reizen natuurlijk!

Dinsdag was m'n Christmas partyy! Vanuit school met een vriendin mee naar huis gegaan, super leuke middag gehad, lekker opgemaakt, gek gedaan, foto's gemaakt, gewoon lekker zoals het hoort! We zagen er allebei super leuk uit! Ik had m'n nieuwe jurkje met m'n nieuwe schoenen aan en voelde me super mooi! We moesten 10 minuten lopen om bij de club te komen, maar eenmaal daar aan gekomen werden we geweigerd!!!!! De ID's accepteerde ze niet.. Moesten we helemaal terug km onze paspoort/ rijbewijs te halen.... Zucht
Eenmaal weer terug en heen, was het feest nog super rustig, niemand dansde of deed gek, bijna iedereen was verveeld, lekkerder... Na een uurtje denk ik, werd het beter! Er werd gedanst, gek gedaan en vooral gefeest! Was een super leuke avond uiteindelijk! Alleen.. Had super erge blaren door m'n nieuwe schoenen, ik kon echt niet meer, dus koos ervoor om naar huis te gaan! Onderweg heb ik een jongen leren kennen, na wat gesproken te hebben vertelde hij dat hij bij de immigratie dienst werkte, dus als ik wil blijven moet ik bij hem zijn! Haha heb hem op Facebook nu ghehe^^ you never knooooww...
Eenmaal thuis kon ik m'n nieuwe schoenen weggooien, omdat m'n blaren open waren gegaan en waren gaan bloeden!:(

Woensdag, pfff super brak... Wel netjes naar school gegaan, na school met diana (zelfde vriendin als maandag) een krokodile burger gaan eten! Super veel gesproken over van alles en nog wat, Was echt super leuk! Veel gesproken over waarom dingen nou gebeuren, ze gelooft in god, maar bij mij gebeuren de laatste tijd echt veel dingen die geen toeval kunnen zijn... Maarjua.... Na het eten zijn we nog lekker een ijsje wezen eten, mensen kijken en vooral gewoon lekker niks! Heerlijk,

En toen was het alweer donderdag.... Mijn laatste schooldag! Gelukkig was hij gewoon zoals alle andere schooldagen, ik wil geen bigdeal haha, heb m'n certificaat gekregen, allemaal A'a en een B! Suuuuper goed dus! Was echt trots! Ik zou in de avond naar Ivy gaan, een club met een zwembad, maar de mensen waar ik mee ging, reageerde niet, en bedacht me op het laatste moment dat ik nog moest inchecken voor m'n vlucht naar Melbourne, na zoeken zoeken zoeken, geen idee waar en hoe dat moest, pappie gebeld, wat moet ik nou doen... Samen gekeken en na anderhalf uur eindelijk ingecheckt! Nou,mede mensen reageerde ook eindelijk, was bijna uur met de bus, was almsuoer moe van de hele week, de volgende dag zou ik om 5 uur op moeten staan, om m'n tas in te pakken, 8 uur in de stad te zijn, want ik zou nog ontbijten met Diana, dus heb ik afgezegd en ben ik heerlijk gaan slapen!

Vrijdag, laatste dag in Sydney!! Tas ingepakt, tot mijn grote geluk paste alles! Gelukkig zitten er aan de buiten kant van de tas ook allemaal vakjes en touwtjes, want m'n schoenen, m'n handdoek en m'n kussen hingen san de buitenkant haha,meen aantal shirtjes zaten in m'n handbagage, ik had nog een extra klein tasje, daar zaten m'n andere schoenen in en m'n sokken en ondergoed haha, dus of het nou echt paste.......
Heerlijk ontbeten, lekker broodje met zalm en ei, jummie met een verse jus d orange! En toen was het moment daar.... Afscheid nemen, ik weet niet of het ooit makkelijk gaat worden, maar ze had hele lieve woorden voor me, het was niet onze laatste dag, want we gaan elkaar nog opzoeken, dus komt helemaal goed!
Ik had bijna 5 uur uitgetrokken vanaf het vertrek uit de stad tot in m'n vliegtuig zitten, ik was super aan het stressen en dacht dan kan het zeker niet misgaan, er ging helemaal niks mis... Goede trein aansluiting, inchecken geen probleem, vlucht vinden geen probleem, altijd weer stressen om niks hè! Haha
Heb al 2 dingen geleerd in deze week weken, ik ben een goed/leuk persoon, mensen vinden je aardig &ik kan het gewoon! Hahah (nu ik dit geleerd heb, kan ik dan naar huis komen. Haha)
Vlucht ging dus allemaal goed, hoefde maar kwartiertje te wachten en daar was AYLEEEENEEE! Super blij om haar te zien, heerlijk een klein beetje Nederlands! Ben nu in het huis van de oom, van haar vriend! Snappen jullie het nog? Ze zijm super gastvrij en heel gezellig! Hier is het heel normaal om gewoon mensen in je huis te hebben en om aangekondigd op visite ge komen, super leuk, hou daar echt van!
We zijn 's avonds lekker naar de pub gegaan en uit eten geweest!
' s avonds lekker een film gekeken, maar was al snel in slaap gevallen hihi

Zaterdag zijn we lekker de stad in geweest, heb 2 leuke outfits, voor uitgaan of iets leuks, maar de schoenen die ik had, heb ik weggegooid:( dus moest nieuwe schoenen hebben.. Hele leuke witte sandaaltjes gekocht! M'n korte broek is stuk, dus ook nieuwe korte broek gehaald, of eigenlijk... 2 oeps! M'n witte bikini was helemaal grijs geworden door het strand, dus moet ook een nieuwe bikini hebben! Super leuke gekocht! Het is gewoon koud in de avonden, maar m'n trui is te warm en m'n vestje is te koud, en ziet er niet meer uit haha, hij was wit, maar nu grijs en geel en bah! Dus heb een zwart truitje gekocht en den grijs vest! Veel te veel uitgegeven natuurlijk, Marja, daar ben ik een vrouw voor!
We hebben lekker gelunched met een mango smoothie en een wrap! Na een paar uur zijn we heerlijk in de zon gaan zitten (30graden) en hebben we gewacht op Jesse, op de vriend van Aylene, we zijn uit eten gegaan met vrienden van Jesse, was erg gezellig en heerlijk gegeten! Chicken burger, kip, enavocado !!!, jummie! Eenmaal thuis lekker gaan slapen!

Vandaag, zondag, gaan we ,ekker naar het strand en vanavond gaan we uit! Zal mij benieuwen hihi! Heb het echt super naar m'n zin!

Tot snel! xxxxxxxx

  • 30 November 2014 - 10:36

    Peter (villa):

    HOOOIIIIIIII Roos,

    Het gaat dus superdesuper met je zo te lezen. Wauw wat ben jij goed bezig. Heerlijk.
    Geniet er nog goed van meid.

    Nog heel veel plezier

    Peter

  • 30 November 2014 - 10:47

    Tineke:

    Wel insmeren vandaag he. Geniet van al die mooie momenten. In the pocket is in the pocket!!!

  • 30 November 2014 - 15:46

    Lida:

    Hi Roos. Het is weer leuk om over je avonturen te lezen. Je krijgt al een lekker kleurtje zie ik. Dat je een goed/leuk/aardig persoon was wisten we hier natuurlijk al, en dat je het gewoon kan, daar twijfelde ik ook niet over. Go girl !!

    Crocodile burger?....ieuwww!!... Zit je gewoon krokodillevlees te eten?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 9210

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: