alweer een maand voorbij - Reisverslag uit Kaimkillenbun, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu alweer een maand voorbij - Reisverslag uit Kaimkillenbun, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

alweer een maand voorbij

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

20 Januari 2015 | Australië, Kaimkillenbun

Zucht.. Het blijft heel schommelend of ik nou wil blijven of niet, je hebt heel veel leuke en goede mensen hier, maar er zijn ook echte hele vervelende hier.. Ze zijn echt niet gewend aan jonge meisjes, mannen/ jongens die dronken zijn, vervelende opmerkingen maken, praten over seks hebben met mij, m'n kamer nummer vragen, zeggen dat ze langs komen, er was zelfs iemand die ook echt naar m'n kamer kwam, vorige week was ik hier een maand, ik had met mezelf af gesproken om dan te beslissen wat ik wilde, ik wilde gaan, zat er totaal doorheen, voelde me niet veilig en wilde weg.. Gesproken met de baas, hij zei, geef het nog 2 weken, de vakantie is nu voorbij, dus het zal anders worden, nou week later nu, hij heeft wel gelijk, afgelopen week was druk en gezellig! Dus wie weet is er nog hoop!

Ik ben wezen helpen op de koeien boerderij, helaas niet zo heel lang, we zouden de koeien gaan wegen, maar uiteindelijk was die machine kapot! Dus na stuk of 100 koeien hielden we het maar voor gezien! Was wel gezellig en leuk! Je hebt een mega mega meeega wei en zie dan alle 500 koeien maar in een kleine wei te krijgen... Vanaf de kleine wei in een gang van net een meter breed, soms vraag ik me echt af hoe ze er in passen... Daarna een voor een op de weeg machine! Had er eigenlijk een foto van moeten maken, om een idee te geven...

Ik ben nog lekker met vrienden drankje wezen doen, daar weer geslapen, ze hebben een nieuw huis gekocht, zijn we daar nog wezen kijken, hebben we ingebroken in hun eigen huis haha, echt een sprookjes huis is het!

Afgelopen weekeind ben ik naar warwick geweest, is een plaatsje 2 uur hier vandaan, heb een vriend opgezocht! Super leuk weekend gehad, hij werkt op een paarden boerderij, dagje meegeholpen daar, maar ik denk niet dat paarden echt mijn ding zijn, meteen het eerste paard had me al gebeten in de morgen.. We moesten gewoon de stallen uitmesten, water en eten geven en nog wat andere kleine klusjes, in de middag weer hetzelfde, alleen dat paard zat weer in de weg, eerst kreeg ik de deur niet open omdat hij er voor stond, bleek achteraf dat de deur naar buiten open gaat, heel slim Rosanne.. Maar toen stond ik binnen in een hoekje gedrukt omdat er paard nog steeds voor de deur stond.. Een paard weg duwen is natuurlijk niet echt ideaal! Haha uiteindelijk gelukt, maar hij bleef me achtervolgen en kreeg er helemaal de zenuwen van, beet ie in m'n hoed, hele pluk haar erbij, ik wilde m'n hoe terug hebben, heel gevecht met dat paard, later dacht ik hij is nu toch afgeleid, nu kan ik verder, kwam ie weer achter me aan, ging hij met z'n hoofd op mijn hoofd slaan, na uiteindelijk 10 minuten fso, was het me gelukt en was ik klaar, terwijl, normaal het een minuut duurt misschien! Zucht
Verder het weekeind nog lekker niks gedaan, gezond, gehangen, film gekeken! En maandag helaas alweer naar huis!:(

Maandag meteen weer aan het werk ook en nu lijkt het weekeind alleen nog maar een droom en alweer heel ver weg! Gelukkig wel een rustig dagje gehad, was echt moe!

Sinds 2 weken ben ik aan het lezen op m'n iPad, nu gaat de tijd ook een stukje sneller tussen m'n diensten door, ben weer begonnen met hardlopen, wel om 6 uur in de ochtend, anders is het echt te warm! Haha

Verder gebeurd er niet zo heel veel, dus dit was het alweer!

Dikke knuffel en tot snel!

  • 20 Januari 2015 - 06:15

    Frouwke :

    Goedemorgen meisje. Fijn weer een bericht. Dank hier oor. Succes met de rest vd tijd. Dikke kus.

  • 20 Januari 2015 - 10:01

    Maria:

    Nou je houdt er de moed goed in moet ik zeggen. En dan nog veel afwisseling in het weekeinde. al zou je zelf bijten door een paard niet als favo activiteit uitzoeken:-) Maar ja weer wat geleerd. Dan k voor je verhaal, ik lees het altijd met heel veel plezier.
    Hugs, Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 9212

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: