tweed dag, op intdekking! - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu tweed dag, op intdekking! - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

tweed dag, op intdekking!

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

01 November 2014 | Australië, Kingsford

Na heerlijk ruim 15 uur te geven geslapen, opgestaan gedouched, blog bijgewerkt en te hebben gegeten, ben ik op ontdekking gegaan! Ik heb bij de benzine pomp een buspassagiers gekocht, zelfde als thuis de Ov, en ben ik gaan Ron vragen of ze misschien wisten waar m'n school was, helaas wisten ze dat niet en ik had ook geen idee hoe ik dat moest opzoeken... Iemand wist het later, maar die stuurde me naar een andere bus halte om de hoek, ik lopen, maar mooi geen bushalte! Wel een voetbal veld, waar een wedstrijd bezig was, nog even gekeken, maar het voelde alsof iedereen naar me keek van wie ben jij, wat doe je hier, dus maar verder gelopen, aan de andere kant leek het wel of ze aan het softballen waren, dus ik dacht jeeej!! Helaas was het cricket, dat is 'de' sport hier in australie! Ze waren wel bezig met trainen volgens mij, maar ik durfde niet echt mee te gaan kijken... Ik denk dat ik dat best snel ga krijgen hoor, lak aan wat andere van me vinden, want ik lijk echt op een toerist, met m'n tas en vragende ogen en overal even kijken haha, ik was maar weer terug gegaan, maar wilde toch niet naar huis, dus heb ik gevraagd hoe of ik naar de stad kom, naar de stad geweest, wauw, wat veel mensen zeg.. Zelfs midden in de stad zijn er mega veel auto's, ze hebben gewoon standaard 4 wegen, 4 heen en 4 terug, en nog is het vet druk! Oo straat super druk ook, elke 50 meten weer oversteken, maar je moet echt rennen, want voor je het weet is et weer rood! Iemand vroeg nog aan me of ik wist waar ik was, dus verteld dat ik ook nieuw was en geen idee had haha nog even leuk met ze gesproken! Het gaat hier echt anders als in Nederland, maar ik moet zeggen, dat mooie en leuke heb ik nog niet echt gezien! Misschien later als ik door de drukte heen kan kijken! Haha daar had ik in Nederland al moeite mee, laat staan hier, het is. Of drukker dan in Amsterdam, dat is niks vergeleken met dit! Ik had nog gevraagd of er iets van een site was, waar je kon kijken voor de bussen, die hebben ze me gegeven, beetje zoals wij 9292 hebben, alleen snapte ik er niks van.. Maar m'n kamergenoot kwam ermee dat google maps hetzelfde was, dus morgen maar even kijken hoe ik moet, alleen.. Het is echt heel duur, vandaag naar de stad geweest, heen en terug was al bijna 10$ pfff nu lekker filmpje kijken en slapen!
Ben wel trots op mezelf, ik keek het meeste tegen dat eerste weekeind op, ik dacht echt dat ik nu zou beseffen waar ik zit en zou breken, maar gelukkig niet! Ik kan immers ook lekker nog met dt thuisfront appen!<3

Fijne dag voor jullie nog en bijna welterusten voor mij! Voor zover ik weet, lekker geen last van een jetlag!
Liefs xxxxxxx

  • 01 November 2014 - 12:04

    Juanita:

    Leuk om te lezen schattie! Super trots op je... je gaat er lekker op uit en kijkt een beetje rond. Stoer hoor!!! Ik zie je al voor me... en ze kijken je inderdaad aan van wie ben jij omdat je zo mooi bent ♡ lekker blijven socializen chica!! Je bent een kanjer love you!

  • 01 November 2014 - 22:41

    Inge:

    hartstikke goed moppie, stoer hoor er zo op uit te gaan [ moedergevoelens zeggen wel kijk een beetje uit ] maar ik ben je mams niet dus ontdek lekker alles, volgende week lach je om alles en kan je al veel vinden. Blijf je hier wel missen hoor [geen eiersalade vandaag ] hele dikke zoen van mij groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 9251

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: