alweer 7 maanden onderweg - Reisverslag uit Mount Isa, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu alweer 7 maanden onderweg - Reisverslag uit Mount Isa, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

alweer 7 maanden onderweg

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

31 Mei 2015 | Australië, Mount Isa

wauw, ik moet me eigenlijk echt schamen!! ik heb al drie maanden niks van me laten horen!! maar ik heb het zoo druk en zoo ontzettend naar me zin, ik vergeet de tijd gewoon en voor je het weet is er alweer een nieuwe week voorbij!

okee, om te beginnen wauw wauw wauw, ik heb ontzettend leuke vrienden, een geweldige familie en een super geweldige tijd!!!

ik heb even mijn andere blog terug gelezen, daar stond dat ik naar Adels Grove zou gaan , dus daar ga ik beginnen!

Adels grove is een plek ongeveer 5/6 uur rijden van Mount Isa, het is eigenlijk een camping in de middle of no where haha, maar super mooi en super leuk! we zijn daar met zijn vieren heen geweest. er was alleen een nadeel, de toilet was echt verschrikkelijk... het was letterlijk een gat in de grond, met een wc erover heen gebouwd, als je klaar was, moest je as er over heen gooien om de lucht te coveren.. nou na dit kan ik alles wel aan! ik klaagde altijd over de douches op de camping, als ik alleen maar een weekend ging, douched ik niet, omdat ik het echt niet fijn vond. nu maakt dat niet meer uit haha, verder, de omgeving was echt heel mooi en leuk, had onderweg ook eindelijk mijn kangaroos gezien, ook in een keer echt super veel! je moest echt uitkijken anders reed je ze aan! er was een meertje waar we lekker konden zwemmen, we hebben een wandeltocht gemaakt, ook dat is een heel verchil, ik was niet geintereseerd in natuur en al helemaal niet in wandelen...

met pasen, dat vieren ze hier ook, ben ik voor twee weken naar een boerderij geweest. het was erg warm daar, wauw... zeker 3 of 4 dagen was het 46/47 graden. opzich wel te doen, maar hoeveel ik ook dronk, hoeveel zonnebrand ik ook opsmeerde, ik voelde mezelf echt verdampen, het was gewoon te warm. gelukkig was er een meer dicht bij, daar kon je ons heel vaak vinden heerlijk!! was echt heel bruin geworden in die twee weken. de boerderij was echt mega groot, 4000 vierkante kilometer en dat was alleen hun deel en dat ik het kleinste deel.. ze hebben nog 3 andere delen. ze denken dat het ongeveer 1/2 keer heel Nederland is, nou dat noem ik wel echt mega groot! ze hadden ook meer dan veertigduizend koeien... het meer waar we in zwommen, is ook een meer waar krokodillen in zwemmen, dat was wel een beetje vreemd.. ze zeggen ze eten je niet, het zijn 'fresswater crocodilles' maar als ik iets hoorde kreeg ik wel de kriebels

mijn verjaardag is ookal weer geweest, het was echt een super verjaardag!! iedereen was gekomen en iedereen was zo lief! ze hadden een BBQ geregeld en kampvuur, ze hadden drank gehaald zodat we coctails konden maken, echt super allemaal!! ik heb echt geweldige vrienden!!!!! het was wel een beetje lastig, miste wel iedereen van huis! maar dit hele avondtuur, het is het echt waard!

we hebben echt een super leuke vrienden groep, ik voel me zo gelukkig en blij hier. als ik binnen kom en iedereen is er al, voel ik me al dronken van geluk en gezelligheid, iedereen is altijd zo blij om me te zien en als ik er niet ben, dan sturen ze berichtjes dat ze me missen, echt super lief en leuk!

de planning was om hier alleen maar 3 maanden te blijven en dan reizen, maar ik blijf hier nog wel even rond hangen, de eerste nanny die weggaat is in augustus, voor zoals het er nu naar uitziet ga ik in September reizen, eerst een maand australie, daarna een maand niew zeeland, ik heb dan nog 3 maanden voor het februari is, ik wil dan nog gaan werken hier, en dan kom ik terug in februari voor mijn oma haar 90ste verjaardag! ik blijf dan tot mama haar verjaardag 5 maart en wat ik dan ga doen........ groot vraagteken! ik wil wel heel graag ook in de zomervakantie terug zijn volgend jaar, zodat ik wat tijd met iedereen kan doorbrengen weer, voordat ik de rest van de wereld ga zien! ik wil ook naar Canada, zuid amerika en zuid afrika!!! heel veel plannen nog dus, maar mijn plannen veranderen continu, ik geniet lekker en pak alle kansen die ik pakken kan en zoals nu, ik ben super blij hier, dus ik blijf lekker wat langer hangen haha

mijn kindje waar ik oppas, is echt een goed kind, ik kwam naar Australie met het idee ik wil nooit kinderen, maar nu kan ik niet wachten om een Eigen kindje te hebben! ik zou echt een geode moeder zijn, het is wel een beetje raar om te zeggen over mezelf vind ik, maar als ik zie hoe ik met haar omga, denk ik echt jua, je zou een geode moeder zijn! liefdevol maar concequent! geduldig maar strict!

nou verder heb ik niet echt heel veel te vertellen, alles gaat allemaal zijn gangetje! hang veel met mn vrienden rond en heb een super tijd! de tijd vliegt echt!! alweer 7 maanden.... nog een maand en dan zit ik alweer op de helft (als ik in februari terug kom)

dikke knuffels en hopelijk dit keer tot eerder hahah

  • 31 Mei 2015 - 09:49

    Karin:

    Whoo wat een boel avonturen.
    het is echt zo enthousiast dat ik bijna ook wil reizen, oja dat gaat niet ik heb een gezin en getrouwd. Hihi
    fijn om te lezen dat je t super naar je zin hebt.
    kun je 1ding doen ff wat zon deze kant op sturen het lijkt hier wel Herfst!!!
    Groetjes en de groeten van ons en mij
    Karin en familie
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 9232

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: