Being a barmate - Reisverslag uit Kaimkillenbun, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu Being a barmate - Reisverslag uit Kaimkillenbun, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

Being a barmate

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

14 Februari 2015 | Australië, Kaimkillenbun

Ik kan niet anders zeggen maar wat een verschrikkelijke rot 2 maanden heb ik achter de rug zeg... Ik ben denk ik nog nooit zo erg gekleineerd en de grond ingetrapt!

Sinds mijn laatste blog, nadat m'n baas hoorde dat ik slec over ze sprak, wat niet waar was, hebben ze me compleet genegeerd, een hele maand hebben ze totaal niet met me gesproken, alleen m'n baas die zei nog wanneer hij een bier wilde en wat ik moest doen, maar z'n vrouw zei zelfs niet eens iets als ze tegen me aanliep, negeren is ect een van de ergste dingen wat je kan doen, ik voelde me zo ontzettend onwelkom en het hielp miet echt mee dat de mannen daar zo opdringerig en grof zijn. Ik ben gezoend door een aantal vieze oude mannen, ze spraken over seks hebben en naar m'n kamer komen en sommige deden dat ook gewoon.. Echt verschrikkelijk, voelde me zo ontzettend rot en alleen..

Maar.. Ik heb natuurlijk ook hele leuke dingen gedaan, ik heb vrienden gemaakt, heb mensen betoverd met m'n glimlach!
Deze week hadden twee mannen me mee genomen naar quinlow, was erg gezellig weer allemaal leuke nieuwe mensen ontmoet! Gister hebben we lekker een potje pool gespeeld, ik wordt steeds een heel klein beetje minder verschrikkelijk slecht haha, er is dus nog hoop voor me! Vorig weekeind heb ik mee geholpen met verhuizen en hebben we lekker gebbqued en een drankje gedaan, maandag was er een verjaardag en een klant heeft me meegenomen naar die verjaardag, was suuuuper gezellig ex heel veel gelachen en leuk gedaan, ik heb zelfs nog gezongen met de karaokr, echt super leuk haha, die avond vergeet ik niet zo snel meer hoor!

Ik heb niet veel geschreven op mn blog, maar ik had ook niet echt heel veel leuke dingen altijd te vertellen en om nou alleen maar negatieve blogs te hebben is niet leuk natuurlijk! Dus dan maar een kleine samenvatting he!

Ik ben nu in toowoomba, heb een lift hierheen gekregen, vanaf hier pak ik de bus naar Warwick, daar blijf ik tot maandag ochtend! Maandag ochtend pak ik de bus maar brisbane AirPort en vlieg ik door naar Melbourne, daar hoop ik een baan te vinden, want geld is echt een groot problee, haha! En tot eind maart heb ik voorlopig geen plannen dus alles wat op m'n pad komt, is allemaal mooi en leuk meegenomen!

Heel veel liefs en denk aan me!
Dikke knuffel

  • 14 Februari 2015 - 14:10

    Peter (villa):

    Heyyy super powergirl,

    Je doet het allemaal geweldig. Weet je..... je ziet soms alleen het negatieve (blijft langer hangen) maar je maakt ook zo verschrikkelijk veel mooie dingen mee. Je moet het alleen wel zien. Dingen die mensen doen lijken soms heel gewoon maar zijn vaak best wel bijzonder. Een glimlach, een mooie opmerking, eventjes helpen, aandacht geven, even tijd voor je vrij maken om je wegwijs te maken, etc etc.. Dat zijn wel/ook de dingen die je leven zo mooi maken.
    Geniet er nog goed van en het is leuk om van je te horen.

    Groeten Peter

  • 15 Februari 2015 - 17:39

    Viv En Martin:

    Hoi Rosanne,
    terwijl we dit schrijven zien we dat je dagboek ondertussen 2846 keer bekeken is. Als we even voorbijgaan aan de paar honderd keer dat je paps en mams de blog hebben gelezen en herlezen bereik je toch maar mooi een pàk mensen, waarvan je mag veronderstellen dat die oprecht geïnteresseerd zijn in hoe het met je gaat. Sinds vorige maand, toen wij je blog ontdekten, horen wij daar dus ook bij.
    Wij duimen voor je.
    Groetjes uit het verre Belgie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 9243

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: