Nannyyy Mcpfiee rozie timeeeee! - Reisverslag uit Mount Isa, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu Nannyyy Mcpfiee rozie timeeeee! - Reisverslag uit Mount Isa, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

Nannyyy Mcpfiee rozie timeeeee!

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

08 Maart 2015 | Australië, Mount Isa

Wauw, wat een mega verschil met mijn vorige baan zeg, wauw wauw wauw! Ik heb zo een leuke lieve gezellige familie hier he, ik heb het echt onwijs getroffen! Ik ben hier nu twee weken en de tijd is echt voorbij gevlogen!

Toen ik aankwam in Mount isa, werd ik opgehaald door Kevin, de vriend van Bev, mijn baas! Meestal ben ik heel stil in het begin, maar ik stelde echt de ene na de andere vraag en vertelde over m'n slechte ervaring op het andere werk en was meteen vanaf het begin oké, natuurlijk allemaal heel spannend nog, maar niet ongemakkelijk of iets! Ik heb hier mijn eigen 'Dunga' het is een soort van sta caravan, maar dan wat groter en een veranda. Ik heb mijn eigen kamer, twee persoonsbewijs, tv en badkamer, wat wil ik nog meer... Oooo het belangrijkste, ik heb een airco, dat heb ik zeker nodig, het is hier echt 40 graden en meer!

Njua, eenmaal spullen uitgepakt en bed opgemaakt, gingen we Bev halen, die was werken, ze werkt in de mijnen, suuuuper mega groot om te zien allemaal, ze gaan me ook een keer mee naar beneden nemen, echt spannend! Maar Bev was ook heel aardig en gezellig nzo, echt leuk allemaal!

Volgende dag lacey opgehaald bij haar tante en naar school gebracht, ze was nog een beetje verlegen, maar super schattig! Na school heb ik de hele midddda met haar door gebracht, na een paar keer strijden over wie de baas is, heb ik gewonnen en is ze groot en deels om door een ringetje te halen! Ik maak vaak dagen van 13/14 uur, moet ik beginnen om half 7 en dan tot ze in bed ligt om 8 uur half 9, dat is wel echt heel vermoeiend, vooral ook omdat het zo warm is! Rn het is ook echt zwaar werk, ik moet om de dag het hele huis schoonmaken, er is nog een ander huis dat ik ook schoon moet maken, en moet de hele buiten plaatst schoonmaken en houden en moet mtlacey bezig zijn en heel veel dingen meer, pfoeeee!! Maar het is zeker super leuk en geen moment tijd om me te vervelen!

Meteen het eerste weekeind heb ik al vrienden gemaakt, er is een Mount isa au pair groep of face boom, vrijdag avond zijn we uit gegaan met z'n alle, echt super gezellig! Hele leuke mensen, allemaal rond mijn leeftijd, en er was van moment een echt al meteen een klik, ik was meteen mezelf en eigenlijk vond iedereen me ook echt gewoon aardig! Nu ik dit zo schrijf, ik ben gewoon weer trots op mezelf dat ik het allemaal maar weer zo doe, weer een nieuw avontuur, ookal was de vorige een erg slechte ervaring, als ik er over praat nu, zeg ik er vooral bij, dat het me heel veel heeft geleerd, als voor mezelf opkomen en aangeven dat je weg wilt, eerlijk zijn, het is geen slechte ervaring meer, maar een leerzame! Ik ben echt aan het veranderen, echt super goed! Hahahah

Oké back to the story! Ik moet eerlijk zeggen, ik kreeg super veel aandacht van alles en iedereen! Was heerlijk, al die aandacht, het was echt heel gezellig en leuk en deze jongens waren iig niet opdringerig! Haha

Afgelopen week heel hard gewerkt, ben aan het leren rijden, vanaf volgende week denk ik dat ik alleen mag gaan rijden, ze zijn super blij met me, want blijkbaar de gene voor mij, die waren allemaal verschrikkelijk en die durfde ze miet te laten rijden haha, en mij wel! Nog een plus punt!

Ze zijn super blij met me, ik werk hard, zeur niet en ben super gezellig! Ze willen nu al heel graag dat ik blijf haha

Ze zijn Een ander huis aan het bouwen, en ik ben aan het helpen daarmee, super leuk en leer weer heel veel dingen! Als ik terug kom, heb ik allemaal 'manskilss' hahah, zoals vandaag ook he, ik was met twee andere au pairs naar het zwembad hier gegaan, maar de auto was kapot, flat battery, en met z'n drieën hebben we zelf uitgevogeld hoe alles werkt, er was een batterij ding in de achterbak en we hebben de auto daarop aangesloten en opgeladen, so who need a man?

Afgelopen week kwam er ook een man langs, vriend van hun, ze willen een bbq organiseren met mijn verjaardag, en alle leuke mannen uitnodigen zodat ik een hushamed kan uitzoeken, zodat ik kan blijven in australie! Maar die vriend van hun, hij zag er miet slecht uit, zei meteen nee hoor. Je hoeft miet meer verder te zoeken, ik trouw wel met je! Haha hij woont ook nog is aan de kust, dus wat wil ik nog meer!

Dit weekeind heb ik het ook onwijs leuk gehad!! Vrijdag avond zijn we uit gegaan. En ik heb zoveel nieuwe vrienden gemaakt, vooral op de wc maak je onwijs veel vrienden haha. Het is zo gezellig hier! Ik was een drandje halen, maar ik zag een bekenden, ben ik heel ,SNG bij hem geweest en z'n vrienden vet gezellig, daarna weer nieuwe mensen ontmoet en tijd doorgebracht, iedereen is iedereen z'n vriend hier! Echt super leuk! Zaterdag was ik alleen eeeeeergg hangoverr hahah helemaal niet geslapen die nacht, maar in de avond een bbq gehouden met m'n family, gewoon lekker beetje qualiftie time, ik moet immers nog 3 maanden met hun doorbrengen he!
Vandaag zijn we naar het zwembad geweest lekker gezwommen en bruin geworden! We zijn nog lekker bij de KFC baan eten en later nog een ijsje, echt een perfect weekend! Heb onwijs genoten, het zijn zulke leuke vrienden!!!

In de planning staat nog voor volgend weekeind om met z'n alle naar een ander stadje te gaan, om uit te gaan, kijk er super naar uit!

En met Pasen gaan lacey en ik naar familie toe met een boerderij, dan kan ik daar twee weken werken op de boerderij! Super leuk!

dikke knuffel en tot snel❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • 13 Mei 2015 - 16:36

    Jermaine:

    Hey Roosje!

    Tof dat je een "Waarbenjijnu" bijhoudt.
    Leuk om je verhalen te lezen. Het enthousiasme spat ervan af!
    Goed te horen dat je weer op een positief pad bent.
    Je bent/wordt een sterke dame, dus dat komt goed!
    Ups and downs horen bij het leven...

    Niet teveel harten breken hé haha. Geniet ervan !

    x

    Jermaine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 9233

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: