Dromen die uitkomen! - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu Dromen die uitkomen! - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

Dromen die uitkomen!

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

01 November 2014 | Australië, Kingsford

Nog een klein dingetje wat ook nog heel leuk was...in Singapore, in de tempel, stond een leeuw, een speciale, hele legende erbij, helaas niet goed onthouden, of eigenlijk helemaal niet, vond het miet zo boeiend tot ik hoorde waar hij voor was, hij was voor het uitkomen van dromen, shit, had ik toch maar geluisterd...

Als je de leeuw over zijn hoofd aait, en denkt aan wat je gaat doen en wilt bereiken, wat je dromen zijn, dan komt het uit! Natuurlijk heb ik dat gedaan, want stel nou hè,motel nou het komt gewoon goed, en mijn dromen komen uit, dat zou mooi zijn toch? Hier bij ook de foto van de leeuw

  • 01 November 2014 - 12:20

    Peter (villa):

    Om dat te bereiken hoef jij geen leeuw over de kop te aaien. Kijk waar je staat en wat je aan het doen bent.......... Bedenk hierbij de beslissing en de stappen die je tot nu toe al hebt genomen. Gewoon geweldig, karakter!

    Twijfel niet, en ga ook lekker fouten durven maken. Doe wel voorzichtig maar dat hoef ik je niet te vertellen.

    Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 9228

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: