dag 3 - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

dag 3

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

02 November 2014 | Australië, Kingsford

Nog een kleine update van vandaag! Denk dat ik me hier wel 'thuis' voel nu, ben er aan toe om het te delen met jullie haha

Vandaag weer opzoek geweest naar m'n school, heel leuk met een meisje gesproken de hele bus rit, helaas was de weg afgesloten, toen moest ik met de trein, ze zegt moet je daar even verder vragen, dus ik vragen meteen de eerste 2 mensen zeiden vet bot nee, dus de moed zonk me al ik de schoenen, brok in m'n keel tranen in m'n ogen, ben maar een stukje gaan lopen om tot rust te komen, ik wa in het centrum van Sydney, dus even rondje gedaan, wat een drukte weer haha, toen maar weer m'n moed bij elkaar geraapt en aan twee meisjes gevraagt, ze zeiden dat ik nog een halte met de trein moest, dus ik gedaan, denk helemaal verkeerd want ik kwam echt in de middel of no where uit haha, dus ik dacht laat maar, ik kijk thuis wel weer! Haha dus ik weer de hele reis naar huis toe, maar evengoed trots op mezelf dat ik niet heb opgegeven !

  • 02 November 2014 - 17:26

    Lida Strik :

    Goed zo meid. Tot nu toe heb je elke tegenslag weten te overwinnen. Op zo'n moment moet je maar denken.... "het zit nu even niet mee, maar het komt altijd weer goed".
    Je bent een kanjer !

  • 03 November 2014 - 06:24

    Mama:

    wat ben je toch knap he.
    En wat een compliment over je engels. Haha.
    Ook dat kan je dus gewoon. Xxx
    Liefs mama

  • 04 November 2014 - 10:41

    Henk Vermeule:

    Hallo Roos, goed dat je zoveel van je afschrijft, zo te lezen lukken er toch wel veel dingen . Dat je nog wat onzeker bent af en toe is heel normaal. Hoe is het afgelopen met geld opnemen en het gebruik van je creditcard Maar je reactie t.a.v. de NATUUR is natuurlijk voor mij niet zo leuk!!! Ook je eerste les op school ging over mijn vakken en dan reageer je zo, ik ben diep teleurgesteld!!!!! Je stukjes zijn erg leuk om te lezen, ga zo door en vooral GENIET van Australie!!! Groeten, Henk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 9244

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: