Werken, slapen, werken - Reisverslag uit Petrie Terrace, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu Werken, slapen, werken - Reisverslag uit Petrie Terrace, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

Werken, slapen, werken

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

05 Januari 2015 | Australië, Petrie Terrace

Helloooo hello,
Ik heb niet heel veel te melden, het gaat wel beter, geen tranen en gestreste telefoontjes meer naar huis. Na het moment besloten te hebben dat ik bleef, ben ik nog meer m'n best gaan doen om er het beste van te maken! Te lachen, en zoveel mogelijk mezelf te zijn!

De tweede zondag, ben ik ben een groepje naar een meer geweest, super mooi en super leuk! Was een erg gezellige dag! De hele week werk ik, ik werk 6 dagen in de week! Niet heel vermoeiend hoor, ik word hier echt heel lui..moet van 12-2 werken en van 5 tot sluit. Als ik mazzel heb maak ik net 7/8 uur per dag, niet heel veel dus, tussen de diensten door is niks te doen, dus ga ik meestal gewoon slapen, mijn dag is letterlijk, opstaan werken, middag dutje werken en weer slapen haha, opjut, ik eet ook nog netjes 3 x per dag hoor! Alleen de laatste paar dagen nog maar een of twee meer.. Hmm, toch beter opletten

De tweede zondag. Begon eigenlijk zaterdag, na m'n werk ben ik nog drankje wezen doen bij vrienden, daar wezen slapen en de volgende dag lekker een relaxe dagje gehad, horror films gekeken en lekker niks gedaan!

Afgelopen weekeind zou ik eigenlijk naar warwick gaan, plaatsje 2,5 uur hier vandaan, maar ging uit eindelijk niet door! Teleurgesteld, maar uiteindelijk wel een leuk weekeind gehad! We zijn naar de paardenraces geweest, nog gewed op "i am the one" maar helaas verloren, achteraf natuurlijk wel logisch, ik bedoel er kan maar een "i am the one" zijn en dat ben ik! Hihi mocht nog op de terug weg auto rijden, scheet hem 7 kleuren, het was donker, alles is aan de andere kant en pfffff, maar ging super goed, eerste keer in australie!

Kerst en oud en nieuw was ook nog tussen door..
Niet veel bijzonders eigenlijk, kerst vierde we bij vrienden, maar het enige wat er gebeurde was drinken eten drinken eten drinken en nog meer van beide... Niet echt mijn idee, maar niet klagen, ondanks ze me niet kende, ontvingen ze me met open armen, heb wel nog op de quat gereden, heerlijk gescheurd hihi, leuke ervaring! Kan ik ook weer van m'n lijstje halen, paard gereden, motor gereden, quat gereden, jeep gereden, nu alleen nog de jetset! Hihi

Oud en nieuw was eigenlijk nog on interessanter haha. Moest werken, was om 10 uur al klaar, 11 uur was ik in m'n kamer omdat er niemand meer was, wel nog lekker even gebeld, voor mij was dat genoeg!

Vandaag zou ik eigenlijk op de boerderij gaan helpen, maar ging helaas niet door! We gaan het deze week inhalen! Ook hebben ze me gezegd dat ze me een keer gaan mee nemen jagen! Suuuuper veel zin in hihi

Zit nu in m'n 4 week, ben nog steeds wel een beetje aan het aftellen, voel me nog steeds wel alleen, maar het is te doen, het is niet wat ik verwacht had, maar ik wil niet persee meer weg! Dus komt wel goed

Dikke knuffel! Denk aan jullie


  • 05 Januari 2015 - 15:12

    Maria:

    Gek hè dat het leven in Australie net als in nederland kan zijn: werken, slapen, werken enz. Alleen jij hebt dan veel leukere uitjes in het weekeinde dan de meeste mensen hier. Stel je voor dat je verblijf als maar iets nieuws en spannends was, iedere dag weer. Dan zou je misschien wensen om af en toe een rustig dagje te hebben, beetje achter de bar staan, beetje in de keuken werken en af en toe een dutje doen:-) je moet maar zo denken, het weer is wel veel beter dan hier. En wat mij betreft kan ik ook wel zonder vuurwerk leven. Gelukkig wel wafels kunnen eten die ik eerst zelf gebakken had bij je ouders thuis aan de eettafel.
    Volgende week naar het ziekenhuis voor controle en dan kijken of ik de week erna weer kan werken. Mis de kinderen erg, om niet te spreken van plakken, knippen en kleuren. Wie had dat nu kunnen denken.
    Stay strong, keep smiling and wait for the next exciting trip. Hugs, Maria

  • 05 Januari 2015 - 21:04

    Peter (villa):

    Hé Roos,
    Topper, laat je niet uit het veld slaan je bent super goed bezig en welkom in the real world van werken slapen werken slapen werken slapen geeeeeuuuuww.
    Besef goed waar je bent en wat je aan het doen bent!! Je bent jezelf aan het ontdekken, wat wil je wel en wat niet. Waar hecht je veel waarde aan en waar hecht je minder waarde aan in je leven, kortom wat is voor jouw belangrijk. Blijf positief, blijf jezelf. Er komt nog zoveel moois.
    Wij genieten van je verhalen.

    Groeten Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 9225

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: