Schooldag nummer 2, - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu Schooldag nummer 2, - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

Schooldag nummer 2,

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

04 November 2014 | Australië, Kingsford

Here i am againnnnnn haha
Vandaag tweede schooldag gehad, en jua ik hoor het jullie al denken, zeiden we het niet? Jua,muller hebben gelijk, vooruit...mik heb heel veel vrienden gemaakt vandaag, en toen ik zei dat het voor mij niet vanzelfsprekend was dat ik vrienden maakte, keken ze me heel verbaast aan en zeiden ze dat ze heel graag met me willen zijn en willen dat ik zondag mee ga naar het strand, met een barbecue in de avond. Jeetje, als ik dit aan het typen ben denk ik eerst in het Engels en daarna oas in het Nederlands, dat gaat snel zeg! Maarjua, ik begin bij het begin

Mijn lessen zijn van half 10 tot 4, best een lange dag, het is 45/50 minuten reizen, en ik wil graag ik-tijdperk zijn, dus ik ga een uur van te voren weg! Maar voor mijn eerste lesuur. Was ik aan het wachten, komt er een groepje meisjes erbij staan, mij aankijkend van wie ben jij, we kennen jou niet, en ik zoals in films, hey, hoe are you, i am THE new one! Vet leuk met ze gesproken daarna, bij ze gezeten in de klas. Een komt uit Polen, de ander komt uit Brazilië, nog een uit Japan en de laatste weet ik niet meer! Heel gezellig in ieder geval! Daarna pauze gehad, maar zij hadden kes dus was ik weer alleen, zaten er 3 mensen, vroeg ik of ik bij ze mocht komen zitten, een ervan heb ik gister les meegehad, dus ik dacht dat vind ze vast wel goed, en mocht erbij zitten, ook heel leuk met hun gesproken, misschien ga ik met die jongen samen skydiven, maar hij vind het wel erg duur, dus word vervolgd...
Er waren paardreces in de stad, dus zijn we met z'n alle daarheen gegaan, was wel grappig, heel veel mensen vet mooi gekleed met een hoedje op, voor maar een race van 3 minuten, maar zag er wel heel leuk uit!
Na school zijn we nog met z'n alle wat gaan drinken, heel gezellig, het was 4 uur en om 7 uur was er Free pasta night, dus hebben we dat ook maar meteen meegedaan, is wel heel raar om om gratis eten te vragen, in Nederland heb je dat totaal niet!
Dus, mou bijna niet aan thuis gedacht vandaag, wat een goed nieuws hè haha ik zit zelfs nog met een dilemma, wat moet ik nou het weekeind doen... Ik wilde heel graag op surfkamp gaan, dit weekeind is er een, wel vaker eigenlijk hoor,melk weekeind volgensmij, maar ik ben ook uitgenodigd om zondag mee te gaan naar het strand, met in de avond een barbecue! maar ik blijf thuis, vind het belangrijk om nu eerst vrienden te maken en daarna voor mezelf te kiezen, een vriendin van de reiswieg heen, gaat bijna weg uit Sydney en we gaan zaterdag naar het strand! Ik krijg het nog druk, geen tijd meer om thuis te missen haha

Nou ik ga lekker slapen, enjoy your day
Lots of love

  • 04 November 2014 - 19:19

    Mama:

    Het lief meisje, wat fijn dat je niet meer zo heel erg veel aan thuis denkt. Super hoor.
    Geniet ervan en kwebbel maar lekker met al die culturen en gezellige mensen
    Dikke kus papa en mama

  • 04 November 2014 - 21:18

    Karin :

    Hi Rosanne wat leuk om te lezen.
    Geniet ervan leer ervan en leef
    Kus karin en de meiden

  • 04 November 2014 - 22:51

    Inge:

    hoi moppie zie je wel wij hadden het toch al gezegd dat je zo vrienden had, nu lekker genieten van al die mensen lekker bqq'en en heerlijk naar het strand. Nog even en we moeten in het engels je berichtjes terug sturen
    tot de volgende blog Inge

  • 04 November 2014 - 22:54

    Juanita:

    Ik word super blij als ik dit lees schatje wat goed!!! Je doet het super! Geniet er van en ga lekker feesten zondag! Blijf geloven in jezelf je bent een kanjer. Dikke knuffel en een dikke kus ♡ Volgende keer in het engels hihihi

  • 05 November 2014 - 11:12

    Tineke:

    Beterrrrrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 9244

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: