tweede geweldige week! - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu tweede geweldige week! - Reisverslag uit Kingsford, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

tweede geweldige week!

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

16 November 2014 | Australië, Kingsford

Hellooo, lang geleden! Heb ook niet zo heel veel te vertellen, ga netjes naar school, doe m'n huiswerk, doe af en toe wat leuks! Gewoon het echte leven...

Al begon de week wel heel slecht, de maandag na surfkamp ziek geworden,

dinsdag halverwege de dag naar huis gegaan, pfff kon echt niet meer! Neusspray, keelsnoepjes en asperines gekocht, paar uur geslapen en dan.. Jua dan ben je alleen, geen pappie of mammie die me verzorgt!:( voelde me ontzettend rot en alleen en wilde naar huis!:( iedereen van m'n klas was in de pub, het was een klasgenoot haar verjaardag! Uiteindelijk op papa's aandringen naar de pub gegaan! Super gezellige avond gehad! Het was free pasta night, dus lekker pasta gegeten ook nog!

Woensdag toch nog maar even na school rustig aan gedaan, alleen m'n boodschappen.. Ik had boodschappen gehaald, eindelijk m'n ketchup gevonden, ben ik ergens een tasje vergeten! Met de ketchup erin!:( morgen maar nieuwe halen he!

donderdag na school afgesproken met iemand van m'n school ook! Waren we naar het park geweest! erg gezellig! Is echt een mooi park, leuke bankjes, lampen struiken bomen, net gras, geen honden poep! Erg veel gelachen en vrijdag ook met hem afgesproken, heb een verjaardag van iemand, gaan we op het strand bbquen!

Vrijdag school, daarna dus de bbq! Eerst nog een trui gehaald, eindelijk! Had het zoo koud steeds en nu ik ziek was, moest het echt! Was ik heeeeel blij mee in de avond// nacht want het Was erg gezellig! Een beetje te, zaterdag om 1 uur kwam ik weer thuis.. Haha oeps, hele nacht op het strand! Op de heenweg kwam ik nog een menneer tegen, heel gesprek mee gehad, maar het eerste wat hij vroeg was, kom je uit Nederland? Hij hoorde het aan m'n accent! Vet grappig! Ik moest naar coogee beach, maar ze had me helemaal niet verteld waar en hoe... Er waren 3 haltes met coogee beach.. Dus jua.. Zeg naar stop! Ik was bij de eerste uitgestapt, dacht jua, in het ergste geval loop ik 3x het stand rond! Maar toen ik uitstapte en naar het strand liep, toen kwam ik ze al tegen!! Ze waren net even naar het toilet geweest! Suuuper toevallig! Was wel super lief, bijna geen van haar vriendinnen waren gekomen, maar ik was er wel! Vertelde ze dat ze zo blij met me was, want iedereen is wel aardig, maar bij mij voelde ze echt dat ik het meende! Super lief! zo speciaal en goed mens ben ik dus! ❤️ Woensdag gaan we wat leuks doen!

Zaterdag toen ik thuis kwam, moest ik nog opschieten ook, ik zou met klasgenoten sushi gaan eten! Jummie! Hier heb je niet all you can eat, je hbt een lopende band en daar kun je stukjes vanaf halen, je betaald per stukje tussen de 3 en de 6$ in! ( 1€ is 1,41$) heerlijk gegeten! Onderweg erheen kwam ik nog de mensen van de groepsvlucht tegen, vet toevallig! Meteen afgesproken om 's avonds uit te gaan! Er was een Hawaii party

Eenmaal bij hun hostel, zijn we drank spelletjes gaan doen, super veel mensen leren kenner al meteen daar, iedereen vet gezellig, leuk en aardig! Afgesproken om volgend weekend daar een nacht te slapen, haha heb zoveel foto's met alles en iedereen, ik zou niet eens weten wie wie meer is haha, en om 10 uur kwam de party bus! Super leuk, een bus zoals op tv, waar je in kan dansen met allemaal lichtjes en muziek en wauw wauw wauw! Haha suuuper leuk!! Toen naar de club, homestay, was super leuk, super veel met mensen gesproken, gedanst, gek gedaan! Geen idee wie of wat, maar was erg leuk! Het is ook heel normaal om gewoon random mensen te zoenen als ze langs lopen, en ze vinden het nog raar als je ze weg duwt! Haha 7 jongens gewoon he.. &nog vragen of ik met ze mee naar huis wil! Haha maar ik heb netjes thuis geslapen hoor! Haha om een uur of 3 was ik iedereen kwijt en waren er al veel naar huis gegaan, was ook wel moe.. Had helemaal niet geslapen de vorige nacht, maar ik had geen idee waar is was, ik had geen idee goede bus was gereden of iets haha dus ik stapte naar buiten en het was van.. O shit en nu? Maar een aantal mensen liepen een kant op, dus ik liep maa achter ze aan, en ik liep en liep en ineens zag ik kent street, dat is de straat van m'n school! Ghehe, het is hier trouwens heel gewoon om s nachts alleen naar huis te gaan, hier kan dat gewoon, iedereen doet dat! Maar eenmaal in kent street wist ik hoe ik moest lopen, dus gewoon veilig thuis gekomen uiteindelijk!

Echt super leuk weekeind vandaag lekker niks, bedhangen, want een bank hebben we hier niet! Helaas! Moet nog wat dingetjes regelen, morgen toets, dus aantekeningen door lezen, koken en dan weer lekker slapen! Haha wat een leven he

M'n kamergenoot doet nog steeds niet aardig tegen me.. Negeert me nog steeds, zegt tegen de jongen jua zeg dit of dat even tegen haar, terwijl ik het gewoon hoor, ze kan het niet eens zelf zeggen, ze gaat nog steeds joggen om half 6 in de ochtend, met lekker veel lawaai, Maarjua, ik was ziek en heb haar wakker gehouden met m'n gehoest, staan we weer gelijk he! Hihi enne.. Ze is nu ook ziek, oeps... Al komt dat niet door mij, we raken niks van elkaar aan, raam staat altijd open, ik kom niet bij haar in de buurt, dus ik voel me niet schuldig!

  • 16 November 2014 - 09:00

    Ellen:

    Hoi Buufje zo te lezen ben je een aardig feestbeest aan het worden en doe je dingen waar je vader nachtmerries van krijgt, maar je gaat erop uit, je maakt vrienden dus:goed gedaan, zo doorgaan.
    Het is fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je het zo naar je zin hebt.
    Ga zo door, blijf vooral schrijven want het is voor ons achterblijvers erg leuk om alles een beetje mee te beleven.
    Liefs Ellen.

  • 16 November 2014 - 10:21

    Maria:

    Leuke uitleg geef jij aan het begrip "af en toe". Volgens mij nadat je vader zo had aangedrongen op uitgaan, ben je vervolgens iedere avond wat gaan doen. Zou je vader nu spijt hebben van zijn advies? Ach weet je, je kunt nog nog lang genoeg binnen zitten tijdens de rest van je leven. En je wil toch dat Hollandse accent kwijt raken: ja dan moet je wel uitgaan en andere mensen ontmoeten. Enjoy!!, Maria

  • 16 November 2014 - 10:27

    Marijke Swaneveld:

    Hoi,
    Hoop dat je een beetje opgeknapt bent lieverd en wat heb je een leuk leventje! Geniet er van!!! xxxx

  • 16 November 2014 - 12:18

    Tineke:

    Je ontmoet altijd een wereld die je zelf oproept. Life is good

  • 16 November 2014 - 15:34

    Tazz:

    Hey Roosszz zo te lezen vermaak je je prima

  • 16 November 2014 - 19:15

    Inge:

    he aussie, je bent helemaal gewend he, en ja je doet soms ff zielig als je je niet lekker voelt maar je slaat je er prima doorheen, die doos van een kamer genoot zie je gelukkig niet de heledag toch of zit ze bij je in de klas? verders kijk ik gewon naar je blog uit ff horen hoe het met me moppie is hihihihihi, mis je in het weekend op het werk hoor [wie maakt er nu eiersalade ], gelukkig dat ze ook sushi hebben daar wat anders werd het wel erg moeilijk voor je. Zou stiekem wel eens om het hoekje willen kijken hoor bij je gewoon je giecheltje horen , enne niet meer je ouders zoveel nachtmerries bezorgen hoor, tot de volgende blog dag schat.xxx Inge

  • 19 November 2014 - 09:57

    Henny:

    Hallo roooooosje, heb het nu gevonden, duurde even, Maarja, je weet ik ben niet zo handig.
    Geweldig hoor hoe je allemaal daar doet, zoveel te beleven,
    . Heb alles terug gelezen, erg leuk, soms even niet maar dan toch weer doorgaan. Ik ben trots op je meisje,tot je volgende verslag. XxHenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 9251

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: