5e week, melbourne - Reisverslag uit Petrie Terrace, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu 5e week, melbourne - Reisverslag uit Petrie Terrace, Australië van Rosanne Keereweer - WaarBenJij.nu

5e week, melbourne

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

04 December 2014 | Australië, Petrie Terrace

Wauw wauw wauw! Wat een geweldige week heb ik gehad in Melbourne! De tijd is zo snel gegaan!:( iedereen was zo leuk en gastvrij en gezellig, voelde me echt thuis! Geen seconde heimwee of iets gehad! Jammer dat het voorbij is!

Na de eerste dag heerlijk geshopt te hebben, zijn we de tweede dag heerlijk gaan picknicken in het park! Lekker stokbroodje gehaald tapenade, tomaatjes, meloen en bananen! Na de picknick lekker naar het strand gegaan en heerlijk gezond! Word al wat bruiner hoor! In de avond zijn we naar bios gegaan! Echt den lief schattig kleine bioscoopje, net zoals in die romantische films! Erg leuk! De film was natuurlijk in het Engels, maar snapte eigenlijk de hele film gewoon! Helaas was de film niet super!

Maandag zijn we lekker gaan brunchen, we zouden naar het strand gaan, maar het was heel slecht weer in de ochtend, dus zijn we naar een klein winkcentrumpje gelopen, waar we boodschappen hebben gedaan, we gaan lekker taco's eten in de avond! Hahah
Eenmaal thuis was het super mooi weer!! Dus we zijn lekker in de tuin gaan zonnen! In de na middag mocht ik mee een stukje rijden met de Harley met de oom van Jesse Heeeerlijk!! Iedereen kijken natuurljk! Wauw! Heerlijk langs het strand, door de stad echt super mooie omgeving! In de avond had Jesse een wedstrijd, daar zijn we bij gaan kijken!

Dinsdag mocht ik nog een keer op de motor mee, dit keer met de opa van Jesse, weer heeerlijk tochtje gehad! Lekker drankje gedaan en daar had ik de baas van Jesse ontmoet, met hem gingen we in de avond nog lekker een rondje rijden, hij had ook een motor, een Harley met een hoog stuur! Verder lekker gezond over dag en in de avond heeeerlijk uit eten geweest!

Woensdag was alweer mijn laatste dag, echt zonde! We hebben heerlijk gebrunched bij het werk van Jesse weer, daarna helemaal naar huis gelopen, bijna een uur pfff, helaas regende het, dus geen zon weer!;( we hebben heerlijk een middag dutje gedaan en zijn daarna met z'n alle uit eten gegaan! Met jesse's oom en tante! Super gezellig en heerlijk gegeten! In de avond ben ik me aylene nog naar de Victoria market geweest, dat is de markt van Melbourne! Opzich niet super groot, maar wel heel leuk! Daarna tas inpakken en alvast afscheid genomen! Volgende dag ging m'n wekker om 5 uur....

Nou, nu zit ik in het hostel waarvan Daan ik morgen vertrek om klaar gestoomd te worden voor het boerderij werk! De reis vaan het vliegveld ging allemaal goed, taxi naar het station, metro, airport bus, inchecken, vliegen, bagage pakken en jua... Toen was ik weer alleen, dat was wel weer confronterend... Verstand op 0 en gewoon maar gaan he, moest de bus hebben naar hier, dus die gezocht en om 11 uur was ie er! Die bracht me naar het hotel waar ik nu ben! Ik kan pas om 2 uur inchecken, dus ben aan het wachten... Ondertussen een tosti met kip gegeten en verse jus! Zomerden even internet kaart kopen, zodat ik m'n blog erop kan zetten en hopelijk ook eindelijk geld op m'n simkaart, heb wel een Australisch nummer, maar er geen geld of internet op staat, heb ik er ook niks aan he!

Ondanks dat ik me ontzettend kut en alleen voel nu, heb ik ook dit weer erg goed gedaan! Ik en zonder problemen aangekomen daar waar ik hoor! We zijn met z'n 5e voor de cursus van morgen en delen een kamer, zodra ik hun zie, zal het wel beter gaan! Heb vertrouwen he, want ik kan het!

Morgen moeten we om 1 uur verzamelen bij het station en dan gaat het beginnen! Spannend!

Geen idee wanneer ik weer internet heb, in het ergste geval tot na 14 maart... Denk aan me, vergeet me niet en ik laat zo snel mogelijk wat van me horen!

Knuffelsss

  • 04 December 2014 - 06:49

    Frouwke :

    Och lief meisje.
    Wat ben je goed bezig. Vergeten doen we je niet hoor. En we zullen regelmatig wat schrijven zodat je, als je internet hebt, iets van en over ons leest.
    Dikke kuuussssss. Mama

  • 04 December 2014 - 07:45

    Ellen :

    Hoi Buufje, wat doe je het super goed. Je beleeft van alles, maakt vrienden en zelfs als het even moeilijk is ga je door. Top!
    Nu begin je weer een nieuw avontuur: allemaal heel spannend.
    Ik ben heel benieuwd wat je allemaal gaat meemaken, en daarom hoop ik dat je wel zo nu en dan internet hebt om ons op de hoogte te houden.
    Heel veel plezier en vooral genieten.
    Liefs Ellen.

  • 05 December 2014 - 07:39

    Jaap:

    Heey Rosanne,

    Wow, wat een leuke dingen maak je op dit moment mee en wat goed dat je er zoveel plezier in hebt en het zo goed doet. Natuurlijk zijn er shit momentjes (heb ik ook), maar ik lees zo een positieve instelling vol vertrouwen.....
    Ik wens je heel veel succes met je werk straks. Gelukkig heb je een top conditie en ben je beresterk!
    We denken veel aan je en lezen alles :-)

    Dikke vette kus
    Jaap

  • 16 December 2014 - 10:45

    Henny Punt:

    Roosje wat een prachtige dingen beleef je toch allemaal. Even in een andere wereld. Goed hoor Roosje. Liefs henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosanne

Backpaken Australië

Actief sinds 26 Okt. 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 9242

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Op zoek naar mezelf

Landen bezocht: